heeeej!

Hej ska väl börja med att säga Förlåt för den dåliga uppdateringen, ser att mina besökare har sjunkit en hel del.. :(
Jag har inte haft tid att blogga eller rört datorn, fast jag har skrivit lite uppgifter men inget annat, har inte varit inne på msn sen senaste inlägget tror jag!
Innan jag flyttade jag la upp vad jag kommer sakna när jag flyttar och då skrev jag faktiskt " kommer sakna den jag var i sverige" och det stämmer. Jag saknar kanske inte mig men jag saknar mitt liv där! nästan samma sak eftersom jag har förändrats med flytten.
Nya vänner har jag fått massor av mest svenskar nu faktisk. De är as schyssta och inte alls som alla i sverige, här vågar man visa vem man egentligen är! Fast som sagt jag saknar den jag var!
Mina betyg har höjts en heldel faktiskt!!!!! Jag sa ju att jag skulle tatag i skolan iår! Har inte skolkat en enda gång här! stolt* 
Aja det är mitt sätt att skriva när jag inte skrivit på flera månader.. hahahah tönt matilda! Nu ska ni inte behöva höra mitt babblande mer, ni har säkert slutat läsa för länge sen! 



Jonathan glöm mig inte för jag kommer aldrig glömma dig!<3

Kommentarer
Postat av: sandra karlsson

Matilda, jag saknar dej ! :'( <3 , vi måste snacka nu nån dag.

Puuss <33

2010-02-12 @ 21:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0