Kväll & Godnatt

Hej på er!
Dålig bloggning idag, som vanligt... Har vart med Matra & Carlos idag igen. Och imorn börjar jag min nya skola :s Jag är något nervös eftersom att dom talar ett språk som jag inte är 100 på. Men det löser sig med tiden. Hade vart kul o haft Marta i klassen, men fick outren och hamnade i parallel klassen. Men det kanske bara är bra :)  Så att jag inte bara är med henne och kanske får fler vänner, hade ju vart kul. (a) Haha! Nej, nu klockan är halv 10 och jag börjar faktist bli trött. Och eftersom att det är skola imorn så är det väl lika bra att jag lägger mig i tid. (Oj, va duktig jag är? Jag lägger mig i tid :D) Hihi. Hörs antagligen imorn, Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0