Jag skämms...

... Ja det gör jag verkligen! Men ibland får jag bara värsta adrenalinkicken & bara vill blogga och blogga hela tiden. Tror att jag hade den kicken för en dryg vecka sen kanske? Den börjar lugna sig tyvärr... I don't know why! Sorry. Ska bli bättre (säger jag alltid så?) Jaja, Idag har det inte hänt någonting. Var iväg med Mamma & syster bort till kvarterspoolen en kort vända, det var grymt skönt att bara ligga där & slappna av. Imorn tror jag att jag ska vara med Marta, Hon sa nånting om att åka in till stan & kolla lite, träffa nån Carlos. Inte en aning, info kommer väl säkert imorn kanske!? hehe. Jag har ingenting mer att säga om dagen! Kanske ska göra ett till inlägg direkt efter för att ta igen. (Ta igen? Hur mycket då? :s) Haha. nej men allvar, ett roligare inlägg än om dagen :) thih. vi hörs, typ nu? (Om jag har nån ide)
Jag är trött. Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 23:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0