Första dagen i nya skolan!

Hej på er! Klockan är nu 5 typ, jag kom hem från skolan för typ 2 timmar sen. Jag var kvar med Marta & några andra i skolan, haha spanjorer är allt för roliga! :D As sköna! Jaja, men vi drog hem och har kollat runt lite på datorn osv. Började precis med maten, mamma hade brottom så fick börja med det men nu kom hon hem och fick ta över! Haha :)
Mer om skolan, kom dit och så. Jag fick presentera mig, (jag var inte den enda som var ny) Fast dom andra nya var dock spanjorer. Men iallfall, Dom tyckte det var jätte roligt att få en från ett annat land. Jag satt i mitten hela dagen... Haha, och dom var helt fachinerade av mitt blonda hår. Och jag bara skratta, haha! Men det känns verkligen som att det här blir skit bra :) Jag kommer nog att trivas i den skolan. Ett till +. Men nu hörrni, det är fint väder och vill verkligen inte ägna tiden till o sitta här o häcka då. Ni har iallafall fått ett inlägg idag :) kanske mer ikväll, mejbie bejbie.
Chio

BRIIIIIIIST PÅ BILDER, DOM HAR NÄSTAN TAGIT SLUT?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad går du i för skola? asså är den svenk, engelsk eller spansk?

2009-08-25 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0