Andra dagen i skolan

Tjena!
Egentligen är jag skit nödig och måste gå på toa, men jag gör ett snabb inlägg först! Dagen började med sovmorgon, mjau ;) till klockan 10! göttans. Imorn börjar jag 10 över 8! Mindre nice... Dagen var ungefär likadan som igår, vi "lärde känna varann"! Haha, Marta var inte i skolan idag! Varför vet jag inte :s har inte pratat med henne! Så idag var jag med en ur gullig tjej som hette Ana. Borde det inte vara 2 N? Nej juste, jag bor i spanien nu :) Hon var hur snäll som helst iallafall. Måste bara säga att maten i skolan var inte bra!!! :o Usch, men resten av skolan är toppen bra. Känns kanon!
Imorn ska vi få schema osv. Hoppas på ett chill... Jag har ingenting att skriva länge (som vanligt, OINTRESSANT LIIIIIIIIIV!!!) Men nu börjar klockan närma sig halv 10 och jag ska gå och börja göra mig iordning. (LÄGG MÄRKE TILL ATT JAG GÅR OCH LÄGGER MIG I TID, IGEN!!!) :D Herregud va duktig jag är.
Puss & kram! Och hare bra, för de tänker jag ha!

jätte fin & rolig bild.... (HOOOOOOOOOOOSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0