:-)

Ni kanske såg/ser det inlägget jag nyss la upp, jag blev så himla irriterad!
Men asså vissa av mina vänner tror att jag flyttade hit för att jag ville, och att det var mitt beslut!
Men fan heller att det var, va tror ni egentligen? Min familj skulle inte flytta p.g.a mig? hallå?
Som att det kostar 50 öre att flytta till spanien eller, det har varit jätte svårt för mig, först att flytta från Borlänge och sedan till spanien, på bara ett år? aldrig!Pappa fick ett erbjudande i Februari att han skulle flytta till Frankrike och jobba där, det var jätte bra betalt och företaget som han jobbar med behövde en sån som har där. Sådå tänkte vi att de kanske skulle vara kul. Jag sa till min papp att det var jätte roligt att han hade fått det erbjudandet, fast egentligen så tycker jag att det skulle vara lättare om det aldrig hade hänt. I April ringde pappas chef och sa att det skulle vara jätte bra om pappa kunde börja jobba i spanien. Pappas chef sa också att företaget bjuder på ett litet privatflyg dit så det skulle bli lätt och flytta alla saker. Jag blev ganska lättad av att vi inte skulle flytta till frankrike längre eftersom jag inte kan franska och att jag gillar spanien mer. Som sagt det var inte lätt att flytta till spanien, och att flytta från alla mina vänner  och släkt . Jag var rädd att flytta hit, jag var rädd för att inte få några nya vänner för att jag inte fattar språket och jag var rädd att förlora mina vänner.
Men det är riktigt bra att bo här, jag trivs jätte bra! :-D

_____________________________________________________________________________________________

Mer om dagen nu :)
Hej kanske jag ska säga också, haha hej!
Idag har jag varit med Marta och Carlos, det var riktigt roligt. Ibland känns det som att dom snackar om mig när jag är med, för jag förstår ju inte vad dom säger. Men då börjar jag snacka lite svenska så då blir dom lite fundersamma om vad jag pratar om, så då slutar dom. haha! :)
Vi har badat och varit på stan en stund, och vi har haft riktigt roligt.
Jag har också pratat med Jonathan i skype. hahaha älskling<3
Nu ska jag kolla på film med min bror och pappa tror jag :) hihi
Då hörs vi nog imorgon!


Carlos on da pic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0